...

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Cosplay Ciri

Kto?

          Cirilla Fiona Elen Riannon, a zdrobniale Ciri, zwana też Lwiątkiem z Cintry, Dzieckiem Starszej Krwi oraz Lodowym Płomieniem Północy. Jest legendarnym dzieckiem-niespodzianką, obiecanym wiedźminowi Geraltowi z Rivii.

Jak wygląda?

          Ciri miała popielate włosy, szmaragdowe oczy, blade usta i szczupłą, drobną twarz. Jej sylwetka była zwiewna i smukła. Mimo swojego młodego wieku Cirilla świetnie radzi sobie z mieczem. Osiągnęła sprawność niemalże młodych wiedźminów, mimo że nie została poddana Próbie Traw. Przedstawiana jest jako osoba silna, zdecydowana, uparta i niezależna.

Oczywiście fotka z Daronem <3

Mój cosplay

          Cosplay Ciri przygotowałam na LOVE 6 we Wrocławiu. Szczerze mówiąc cały ten strój wyjęłam dosłownie z szafy. Przygotowałam, spakowałam i pojechałam. Na samym konwencie poznałam Opiekun Cosplay w swoim stroju Geralta. Fajnie było móc go spotkać i krzyknąć: Tato! :D
Załapałam się potem nawet na moją pierwszą profesjonalną sesję oraz filmik, więc spokojnie można powiedzieć, że dzięki cosplayu Ciri wdrożyłam się trochę w świat cosplayerów. Bardzo pozytywne doświadczenia. Dodatkowo moja Cirilla nie była oparta na tej z gry, a czymś pomiędzy nią i książką.
          Do tej pory jestem zadowolona z tego cosplayu i planuję go reworkować po wakacjach.
Łapcie parę fotek. ^^




1 komentarz:



  1. Zapraszam gabiwegiel.blogspot.com
    Bardzo oryginalny blog! Swietna stylizacja! Wszystko bardzo dopracowane! ♥

    OdpowiedzUsuń