...

czwartek, 20 listopada 2014

Kto jeszcze pisze dzisiaj listy?

          Napisaliście kiedyś list? Albo nadaliście pocztówkę z wyjazdu? No właśnie, o ile to drugie się jeszcze zdarza, to tradycja pisania listów, wśród naszych rówieśników już prawie zanikła. Może to dlatego, że kojarzy nam się tylko z wypracowaniami i testami z polskiego? Myślałam podobnie, jednak dzięki internetowej akcji zaczęłam skrobać własne listy.
          Znalazłam ostatnio facebook'ową grupę - Przyjaciele z listów. Akcja promująca pisanie listów w XXI wieku:). Pierwszym zaskoczeniem był pomysł, a drugim, to że do grupy należy prawie dwa tysiące osób. A to nie jedyna taka grupa! Na czym to polega? Skrobiesz swój krótki opis, wymieniasz np. zainteresowania, ulubione zespoły i wstawiasz na tablicę. Ludzie o podobnych upodobaniach proszą w komentarzach o kontakt i rozpoczynacie korespondencję. Jeśli jesteś nieśmiały lub po prostu nie lubisz pisać o sobie, sam przeglądasz "ogłoszenia" innych i wybierasz z kim chcesz nawiązać listową znajomość.
          Ja rozpoczęłam swoją przygodę kilka tygodni temu. Wysłałam dwa listy, a sama właśnie dziś wyciągnęłam ze skrzynki własny. Cudowne uczucie! =^.^= Z ogromnym bananem na twarzy dobrałam się do listu od niejakiej Jessi. Cudownie gra na gitarze i ogląda anime. Mega. Do listu dołączony został łańcuszek z kotkiem. Z KOTKIEM! Uwielbiam koty. Szczególnie mojego sierściucha. Także zachęcam Was do brania udziału w takich akcjach, a sama lecę skrobać odpowiedź.

Trzymajcie się.

4 komentarze: