...

środa, 16 marca 2016

Pomysły na cosplay - w parze.

Myśleliście kiedyś, żeby zrobić cosplay ze swoją drugą połówką? Albo z przyjacielem? W takim razie mam dla Was kilka propozycji.

Astrid i Czkawka

La muerte i Xibalba


Marshall Lee i Prince Bubblegum
 
Clint and Natasha
“This is just like Budapest all over again.”

“You and I remember Budapest very differently.” 

Jack Frost i Elsa
jelsawithacapitalj:
kuro-d:


kuro-d:
“Elsa? Why are you here alone in the mountain? Are you okay?”“Jack..!”“Wha–”“You… you’re back! I…I…”“Ssh. Don’t cry Elsa. I’m here, I’m here.” Keep reading


MY FEELS

Castiel i Dean
___

Yennefer i Geralt
 

Spiderman i Deadpool
 

 Soul i Maka



 Marcelina i Princess Bubblegum


Hannibal i Will






PS.: To wcale nie tak, że sprzedałam Wam właśnie wszystkie moje OTP. To wcale nie tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz