...

środa, 15 października 2014

Why? Because I can! - wywiad z Micari

"I'm Polish costume maker mainly from games. Manga and anime lover and also active gamer. Treat yourself to the imagination."

          Tak mówi o sobie Micari, polska cosplayerka. Ma krótki staż, bo zaczęła w lipcu tego roku, jednak na jej koncie znajduje się cudowna Katarina, Miss Fortune oraz (czego jej niezmiernie zazdroszczę :D) zdjęcie z polskim streamerem- Nervarienem. Za chwilę przeczytacie wywiad gdzie opowiada o swoich perypetiach cosplayem.

Shiru: Może na początku opowiesz nam coś o sobie? Z ciekawości skąd wzięła się Twoja ksywka?
Micari: Hej, jestem Kasia, moja ksywka Micari wzięła się z nicku w jednej grze, w którą grałam ponad dwa lata. Wymyśliłam go sama. :P

Shiru: Jak zainteresowałaś się cosplayem?
Micari: Cosplayem interesowałam się od dłuższego czasu podziwiając znanych cosplayerów i ich prace. Stwierdziłam, że sama muszę też spróbować.

Shiru: Kim była pierwsza cosplayowana przez Ciebie postać?
Micari: Moim pierwszym cosplayem była Katarina z League of Legends. Niestety robiąc teraz kolejny mogę z łatwością zauważyć jakie błędy popełniałam przy pierwszym.

Shiru: Ile zajmuje Ci zrobienie jednego stroju? Jak wygląda ten proces?
Micari: Czas jednego stroju zależy od tego jak postać będzie wyglądać i ile ma elementów. Czasem zajmuje mi to około 2-3 miesięcy. W końcu uczęszcza się na zajęcia ^^ U mnie zaczyna się od własnego szkicu, a później już od stwierdzenia, które elementy idzie najszybciej zrobić.

Shiru: Co jest największą zmorą wszystkich cosplayerów?
Micari: Według mnie największą zmorą jest dostawa danego produktu, który czasem przychodzi bardzo późno. Jak na przykład peruki. Można wtedy nie dać rady z terminem.

Shiru: Co czujesz, gdy ludzie chcą sobie z Tobą robić zdjęcia?
Micari: Podnosi mnie to na duchu dlatego, że wiem, że komuś podoba się moja ciężka praca. Ludzie to doceniają. :D

Shiru: A tak z ciekawości czym zajmujesz się na co dzień?
Micari: Jestem studentka uniwersytetu artystycznego na co dzień rysuje i gram xD

Shiru: Na jakim evencie masz plan pojawić się w najbliższym czasie? Jaką postać tam zaprezentujesz?
Micari: W najbliższym czasie pojawię się na PGA i przedstawię postać ponownie z League of Legends - Miss Fortune.

Shiru: Gdzie możemy zobaczyć Twoje dotychczasowe osiągnięcia?
Micari: Na razie nie mogę się pochwalić osiągnięciami bo nie udało mi się w konkursach zająć chociażby 3 miejsca. Moim największym osiągnięciem jest, coraz bardziej, rosnącą liczba ludzi, którzy cały czas obserwują moje zmagania. Ich rady, pochwały czy czasem opinie naprawdę mi pomagają, co bardzo doceniam. :D

Shiru: Dziękuję bardzo za wywiad ^^
Micari: To ja dziękuję!

Fanpage Micari: https://www.facebook.com/micaricosplay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz