...

środa, 25 marca 2015

"Let me play you the song of my people...QWEQWE" - Wywiad z Inochi



Dzisiaj mam dla Was wywiad z Inochi. Cosplayerka, fotograf, no i oczywiście streamerka. Zapraszam! :3
 
Shiru
To tak na początek… Opowiesz nam coś o sobie?

Inochi
Cześć! Jestem Zuzanna a mój pseudonim, którego używam, na co dzień w świecie internetów to Inochi! Mam 24 lata i aktualnie kończę studia magisterskie na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.

Shiru
Jak zainteresowałaś się cosplayem?

Inochi
Cosplayem zainteresowałam się około 10 lat temu, gdy postanowiłam wybrać się na swój pierwszy konwent mangi i anime. Było to dla mnie ogromnie ważne wydarzenie, mogłam spotkać poznanych online przyjaciół oraz dzielić z nimi swoją pasje. Postanowiłam się również z tej okazji przebrać w swoją (tamtego czasu) ukochaną postać z mangi "Naruto" Ino.

Shiru
Uwielbiam Twój cosplay Sony. Naprawdę widać, że wczuwasz się w tą postać. Opowiesz coś o tworzeniu go?

Inochi
Cosplay Sony był dla mnie bardzo wymagający, lecz powoli i z konsekwencją powstał na Intel Extreme Masters w 2014 roku. Zostały w nim użyte przeróżne materiały i techniki, jak pianka Eva, worbla czy druciane siatki. Dużym wyzwaniem było też samodzielne pofarbowanie peruki!

Shiru
Ulubiony i znienawidzony fragment tworzenia stroju?

Inochi
Dla mnie cały proces tworzenia stroju jest trochę przytłaczający, ponieważ często muszę sięgać po rade bardziej doświadczonych koleżanek nie mogąc poradzić sobie z danym elementem. Z jednej strony to doskonały sposób na zaciśnięcie więzi w społeczności Cosplayerów, ale dla mnie często jest to pogłębiająca się niewiara we własne możliwości. Jednak nie można się poddawać, skończenie i włożenie kostiumu, występ na scenie oraz reakcje innych są warte każdego poświęcenia.

Shiru
Jak przygotowujesz się do swoich streamów?

Inochi
W tym momencie nie potrzebuje już większego przygotowania do streamów. Ważne jest by dawać informacje obserwującym Cię osobom, że Twój stream właśnie wszedł na wizję i mogą Cię oglądać. Jednak przed rozpoczęciem warto zadbać o dobry sprzęt a także ciekawą szatę graficzną, szablony oraz muzykę, żeby stream był dobry w odbiorze.

Shiru
Jak to się stało, że stanęłaś po drugiej stronie obiektywu?

Inochi
O mojej pasji do fotografii mogłabym rozmawiać godzinami, ale nie pamiętam konkretnego momentu, w którym się ona przebudziła. Wynikło to z mojego zainteresowania modą, ale jako że na modelkę zbytnio się nie nadaje, postanowiłam spróbować sił z "drugiej strony".

Shiru
Twoje zdjęcia są naprawdę cudowne, od kiedy strzelasz fotki?

Inochi
Swój aparat dostałam w 2011 roku i od tego momentu nie mogę się z nim rozstać. Poza fotografią modową i cosplayową, uwielbiam także street photography. Podczas podróży nie rozstaje się ze swoim narzędziem.

Shiru
Wiążesz z tym swoją przyszłość?

Inochi
Fotografia to tylko hobby i nie wiąże z tym przyszłości.

Shiru
Sesja, której nigdy nie zapomnisz?

Inochi
To dosyć trudne pytanie, ponieważ każda sesja jest wyjątkowa, gdzie obie strony wkładają dużo serca i pracy. Myślę, że w tym momencie jednak musze wspomnieć o sesji dla Shappi Workshop, z jej kostiumem Alice dla GamingLive. Zdjęcia robiliśmy w środku zimy, późną nocą, a biedna Ola miała bardzo odkryty strój. Palce nam odmarzały, ale mieliśmy dobrą zabawę, jak zawsze. Jestem to jednak jedna z najtrudniejszych sesji, jaką miałam, co też sprawia, że najbardziej została mi w pamięci.

Shiru
Na jakim evencie masz plan pojawić się w najbliższym czasie? Jaką postać tam zaprezentujesz?

Inochi
Jeśli chodzi o eventy, na których się pojawię jest to na pewno nadchodzący Festiwal Fantastyki Pyrkon w Poznaniu. Byłam na nim raz, dwa lata temu i nie mogę się doczekać na więcej, wezmę tam kostium Ezreala z League of Legends, bardzo wygodny kostium, to jego wielka zaleta! Planuje również odwiedzić zagraniczne targi Gamescom i mam ogromną nadzieje na Mistrzostwa Świata w League of Legends, które są potwierdzone, jako wydarzenie Europejskie tego roku.

Shiru
Twoje plany na najbliższe miesiące?

Inochi
Najbliższe plany to sesje fotograficzne! Z niecierpliwością czekam na sesje zdjęciową dla Yuke Cosplay w jej fantastycznym kostiumie Foxfire Ahri. Chciałabym również regularnie streamować i rozwinąć swój kanał na twitchu. Lecz najwiekszym planem i czymś, co mi zajmuje najwięcej czasu jest pisanie pracy magisterskiej, i na niej głównie się skupiam mając nadzieje na obronienie się w czerwcu.

Shiru
W takim trzymam mocno kciuki i dziękuję za wywiad!

Inochi możecie wyrwać na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz