...

sobota, 4 lipca 2015

"Demaglio!" - wywiad Namidanobaką


            Krótki, bo krótki, ale przed Wami wywiad z osobą, która moim zdaniem wykonała najlepszy cosplay Gnara ever. Posłuchajcie trochę o Namidanobacę. ^^
 
Shiru
Opowiesz nam coś o sobie?

Namidanobaka
Nie umiem zbytnio o sobie opowiadać, więc po prostu ładnie się przywitam! Jestem Namida i bardzo mi miło ^^

Shiru
Skąd się wzięła Twoja ksywka?

Namidanobaka
Moja ksywka wzięła się z potrzeby wymyślenia nicku dla postaci do opowiadania, które to pisałam ze znajomą.

Shiru
Jak zainteresowałaś się cosplayem?

Namidanobaka
Pewnego dnia znajoma spytała się mnie czy nie zrobię jej instanta kota z Alicji w Krainie Czarów do scenki i jakoś tak się potoczyło.

Shiru
Ktoś Ci pomagał w stawianiu pierwszych kroków w cosplayu?

Namidanobaka
Tak moje znajome, które już jakiś czas się tym zajmowały. Na początku nie miałam własnej maszyny, więc jeździłam do Nen lub do mojej babci i to one mi pomagały.

Shiru
Na jakim materiale najbardziej lubisz pracować?

Namidanobaka
Na twarzy. *śmiech* Nie lubię szyć i robić zbroi czy propsów.

Shiru
Ulubiony i znienawidzony fragment tworzenia?

Namidanobaka
Najbardziej kocham moment, w którym zakładam strój na evencie lub do sesji i się maluje. Cały proces tworzenia jest przeze mnie znienawidzony. Jestem leniwa.
 
Shiru
Największa zmora wszystkich cosplayerów?

Namidanobaka
Pieniądze i czas.

Shiru
Ile cosplayów masz już na koncie?

Namidanobaka
Mało. W sumie nawet nie liczę, bo to przypał by był. *śmiech*

Shiru
 Czy przygotowujesz się o odgrywania postaci?

Namidanobaka
Głównie robię cosplaye z serii, które znam i lubię. Wybierając postać szukam filmików z nią i informacji na temat tego jaka jest i jak się zachowuje, by móc się w nią bardziej wczuć.

Shiru
Jako która postać czułaś się najbardziej sobą?

Namidanobaka
Chyba to był Gnar. Uwielbiam te postać i muszę, w końcu, zrobić mu zacne zdjęcia!

Shiru
Jaki był Twój najtańczy/najdroższy projekt?

Namidanobaka
Nie liczę ile pieniędzy wydaje, bo potem robi mi się smutno.

Shiru
Uważasz, że polski cosplayer może mieć problemy w wybiciu się za granicą?

Namidanobaka
Nie. Tona naszych rodaczek wybiła się już za granicą. Mamy bardzo wysoki poziom i ludzie to dostrzegają.

Shiru
Jak to jest prezentować swoje dzieło przed większą publiką?

Namidanobaka
To zależy od człowieka, niektórzy się stresują niektórzy nie. O jednym trzeba pamiętać, nie spodobamy się każdemu i wszystkich nie zadowolimy, więc trzeba się nastawić nie tylko na pozytywne, ale i na negatywne komentarze i się nimi nie przejmować, jeżeli nie są konstruktywną krytyką. :)
 

Shiru
W jakie gry grasz?

Namidanobaka
Myślę, że w zdecydowanie za dużą ilość. *śmiech*

Shiru
Na jakim evencie masz zamiar pojawić się w najbliższym czasie?

Namidanobaka
Na pewno pojawię się na Cosconie 2015 i na Targach Mody Alternatywnej w Warszawie. Reszta nie jest pewna.

Shiru
Na Twoim page’u pojawiła się zapowiedź rozwinięcia kanału na YT. Co będzie się na nim znajdować?
Taaaak.... mój kanał na YouTubie. Generalnie będzie tam pewnie wszystko i nic. Na razie ciągle staram się ogarnąć, by nagrać coś nowego, ale słabo mi idzie z motywacją.

Shiru
Z tego co kojarzę Twoim następnym cosplayem ma być Thresh z LoL’a, prawda? Jak go przygotowujesz? Co sprawia Ci trudności? Twoje kolejne plany?

Namidanobaka
O dziwo nie. Nie będę robić Tresha. Będzie małym epizodem w filmiku, ale nie będę robi stroju :) Najbliższym planem jest Geralta (Femka Geralta), Raven z Teen Titans i pójde za głosem ludu i zrobię Daenerys. ;)

Shiru
Dziękuję Ci bardzo za wywiad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz