...

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podsumowanie 2015!

Siemanko! Już od kilkunastu dni trwa nowy rok, więc postanowiłam, że przydałoby się w końcu podsumować ten stary, bo naprawdę dużo w nim wydarzyło! ^^

STYCZEŃ
Hmm... Akurat tu nic szczególnego się nie wydarzyło xD
 
LUTY
Cosplay Ciri na Love 6.
Prowadzenie pierwszych większych prelekcji.

MARZEC
Początek serii wywiadów z cosplayerami!
Przygotowanie cosplayu Kota z Cheshire. Jak na razie pomysł zamarł, ale w tym roku powinnam go rzuszyć! :D


KWIECIEŃ
Bardzo spontaniczne instantowe wyjście z Rayko na miasto
Cosplay Alice z Alice: Madness Returns! <3
PYRKON!

MAJ
Sakuracon i spektakl "W oczekiwaniu na pociąg"! Nigdy nie zapomnę grania nieogarniętej bibliotekarki! xD
Wywiady z moimi cosplayowymi przyjaciółmi: Paletą, Rayko, Kurai i Frostem. Kopalnia śmieszków.
Początek "Zaułka".
CZERWIEC
Cosplay Walk
Instant Yennefer
FAZA NA HANNIBALA! <3

LIPIEC
Ryucon!
Poison Ivy w wersji Steampunk.
Start serii postów o cosplayu na blogu.
Totalna faza na RPGi!

SIERPIEŃ
1000 lajków na Shiruslayer :D
Zaczęłam organizację mojego pierwszego Konkursu Cosplay.
Stick To Your Guns <3

WRZESIEŃ
Znowu szkoła >.<
"Balast"

PAŹDZIERNIK
Instant Bellatrix
Nie ma mnie, bo gram w RPGi.

LISTOPAD
Wciąż gram.
Zorganizowałam swój pierwszy Konkurs Cosplay i zostałam organizatorem na Opolconie.


GRUDZIEŃ
Kolejny zorganizowany Konkurs Cosplay tym razem na Yukiconie.
Poprowadzenie warsztatów a propos cosplayu - ARTeka.
Cosplay Chloe z Life is Strange wraz z Del, jako Max
Przetrwałam RPGowego Deadmatcha! :D
STAR WARS!!!

PODSUMOWANIE
Także w ciągu 2015 roku udało mi się:
  • Zorganizować 2 konkursy cosplay na Opolconie i Yukiconie.
  • Przeprowadzić 27 wywiadów.
  • Podrzucić Wam 5 opowiadań.
  • Zrobić 5 cosplayów i trzy instanty.
  • Poprowadzić ponad 15 godzin prelekcji na różnorakich konwentach.
  • Zagrać ponad 17 sesji RPG
  • Dobić do 1300 fanów na Facebooku.
  • I zdobyć ponad 13500 wyświetleń na tym blogu!
Dziękuję Wam bardzo za ten rok i Wasze wsparcie!

3 komentarze:

  1. 27 wywiadów?! Nieźle, gratuluję zapału, ja zrobiłam tylko jeden xd Ale za to rok 2015 to dla mnie początek przygody z cosplayem <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2016 roku będzie na pewno więcej! A jakie cosplaye planujesz na ten rok? ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń