...

poniedziałek, 11 maja 2015

Mam własnego Azazela :D

Azazelek :3
          Dziś będzie króciutko, mianowicie chciałam się z Wami podzielić cudowną twórczością Zombie Unicorn Jewelry.
          Będąc na Pyrkonie natrafiłam na stoisko tej przemiłej kobitki, mając w pamięci, że rok temu kupiłam u niej cudowne kolczyki ze Szczerbatkiem, które do tej pory często noszę. Zamówiłam sobie naszyjnik z Azazelem z The Binding of Isaac: Rebirth i już jest! Mówię Wam, to malutkie arcydziełko. Ma masę szczegółów, nawet żłobienia na różkach. No magia ^^
          Także serdecznie zapraszam na jej stronkę: 
bo jest na co popatrzeć, a ceny nie są wygórowane, jak na jakość produktu, przyjemny kontakt z sprzedawcą i bardzo szybką oraz bezpieczną wysyłkę.
No i przy okazji moje Szczerbatki :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz