...

poniedziałek, 4 maja 2015

"Have I gone Mad?" - wywiad z Cinnamon

            Trochę mnie nie było, ale za to mam dla Was wywiad z Cinnamon Cosplay. Cinnamon jest zdobywczynią między innymi Grand Prix na Polconie 2014 za jej cudowną Tali'Zorah, a w tym roku, jako duet Szalonego Kapelusznika z Alice Atai będą reprezentowały Polskę w Paryżu. Zapraszam do poznania tej cudownej cosplayerki.

Shiru
Skąd się wzięła Twoja ksywka?

Cinnamon
Cynamon mogę dodawać do wszystkiego! Piekę pyszne muffiny cynamonowe ☺

Shiru
Jak zainteresowałaś się cosplayem?

Cinnamon
Zupełnie przypadkiem zauważyłam plakat o konkursie cosplay we Wrocławiu i pomyślałam: „Hmm... może wezmę udział..”

Shiru
Opowiesz o swoim debiucie?

Cinnamon
I to był mój debiut. Przygotowałam cosplay Alice: Madness Returns na Fantasy Expo 2013. Byłam bardzo zestresowana, bo nie miałam pojęcia, jak wygląda taki konkurs. Nie wiedziałam wtedy, jak bardzo rozwinięte jest środowisko cosplayowe w Polsce i byłam zaskoczona jakie fantastyczne stroje tworzą ludzie. Swoją drogą nie widziałam nigdy wcześniej cosplayu na żywo – tym większe zrobił na mnie wrażenie. Na tym konkursie zdobyłam 2 miejsce i to mnie bardzo zachęciło do robienia kolejnego stroju. No i wtedy poznałam Atai ☺

Shiru
Ile cosplayów masz już na koncie?

Cinnamon
Sześć: Alice: Madness Returns, Jinx (LoL), Tali’Zorah (ME), Dafne (Scoody Doo), Soraka (LoL) , Mad Hatter (Alice in Wonderland). I teraz pracuję nad Red Queen z filmu Alice in Wonderland.- na finały European Cosplay Gathering.

Shiru
Czy przygotowujesz się o odgrywania postaci?

Cinnamon
Zdecydowanie tak.

Shiru
Czym się inspirujesz?

Cinnamon
Wszystko zależy skąd jest dana postać, oglądam filmy, gram w gry, czytam książki i stąd czerpię inspirację do występów. Ale inspiracje są wszędzie – w teatrze, telewizji, nawet filmiki na youtube czy vimeo mogą podpowiedzieć coś ciekawego.

Shiru
Wielbię Twojego Szalonego Kapelusznika. Ciężko było stworzyć ten strój?

Cinnamon
Bardzo, to był najtrudniejszy cosplay, chociaż nie wiem czy nie zmienię zdania. Czerwona Królowa też jest bardzo trudna.

Shiru
Jak to jest prezentować swoje dzieło przed większą publiką?

Cinnamon
Zawsze mam tremę przed wyjściem na scenę, ale uwielbiam to, Występy na scenie to dla mnie jedna z najlepszych rzeczy w cosplayu.

Shiru
Uważasz, że można utrzymać się z cosplayu?

Cinnamon
Myślę, że tak ale to na pewno nie jest łatwe, szczególnie w Polsce.

Shiru
Większość Twoich strojów jest związana z grami. Podasz swoje ulubione tytuły?

Cinnamon
Portal 1 i 2, Mass Effect, Alien Isolation, Hearthstone,Alice Madness Returns I dużo dużo innych ☺ Lubię też gry indie np. Vanishing of Ethan Carter, Year Walk.

Shiru
No nie… Kobieta idealna :0 Z którego cosplayu jesteś najbardziej dumna?

Cinnamon
Kapelusznik i Tali’Zorah.

Shiru
Często pracujesz wraz z Atai. Opowiesz nam coś o tej współpracy?

Cinnamon
Bardzo dobrze się dogadujemy w zasadzie od pierwszego wejrzenia ☺ Efekty chyba widać. Cieszę się że razem lecimy do Paryża na finały ECG – wiem, że będzie super.

Shiru
Jak łączysz pracę z pasją?

Cinnamon
Nie jest łatwo, cosplay muszę wcisnąć między pracę i treningi bokserskie ☺ Muszę byś dobrze zorganizowana. Dlatego też nie jestem w stanie robić bardzo wielu strojów w ciągu roku.

Shiru
Niezapomniana sesja?

Cinnamon
Tali’Zorah z MLC Foto. Zdjęcia robiliśmy w opuszczonym silosie, gdzie śmierdziało, było mnóstwo wody, gruzu i śmieci. Do tego użyliśmy świecy dymniej i zadymiliśmy wszystko, przede wszystkim mnie w hełmie. To było bardzo śmieszne :D No i fantastyczne zdjęcia.

Shiru
Jak wygląda miejsce Twojej pracy?

Cinnamon

Niestety całe mieszkanie jest moim miejscem pracy. Na czas robienia stroju części leżą wszędzie, a ja się staram nad tym zapanować. Na szczęście mam balkon, na którym mogę używać farb w sprayu, żywic itp. Poza tym jest też stół, podłoga i manekin krawiecki.

Shiru

Plany na kolejne miesiące?

Cinnamon
Teraz skupiam się na Czerwonej Królowej (a ten strój jest bardzo czasochłonny bo bardzo dużo elementów trzeb szyć ręcznie) i na występie, który z Atai zaprezentujemy w Paryżu. Jak wrócę będę myśleć co robić dalej. Mam parę pomysłów na cosplaye i na własne projekty, ale decyzję podejmę w lipcu.

Shiru
Trzymam kciuki za Paryż. Dziękuję bardzo za wywiad.


Cinnamon możecie dorwać np na:
Facebook
DeviantArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz